Oh, here it is! :---------3 oon koko päivän (okei heräsin kahdelta) kuolannut cut out + keep :stä kaikkia kivoja ohjeita :3 Tekis mieli tehdä noista mun värikkäistä rompuista semmonen kiva kynäteline pöydälle ;) ja sit näin yhdellä kirppiksellä lp-levyjä halvalla, niitä vois ostaa mun huoneen seinälle koristeeks ja tehdä kellon yhdestä ja sit pari lp-levy-kulhoa hyllylle :------) Olin eilen porissa t:n kanssa kattomassa Napapiirin sankarit, oli vähän hyvä! ♥ Sit seikkailtiin sokoksella ja tehtiin kaikkee vähemmän fiksua, köhköh. En mee heti sokokselle sen jälkeen. Ja kaveri osti mulle synttärilahjaks rimmelin mattalakan, jota en vie saanut ittelleni ja ite ostin kirppikselt kaks kivaa kynsitarra-arkkii yhteensä kahella eurolla : D

 

Lakkasin mun kaverin tekokynnet täs yks pvä. Se suunnitteli, mä toteutin. ;3